Mijn lijst met blogs

vrijdag 19 november 2010

EEN AFFO!!!!!!!

Eindelijk, ik heb een AFFO. 
De tweede van dit jaar volgens mij. Dus heeeeel bijzonder...(LOL).
Het was ook wel tijd.

Dit hing tot gisteren aan de muur.......


Inderdaad....een beetje (boel) schots en scheef.
Maar nu hangt deze quilt daar. Op de hand gepatcht en doorgequilt.
Natuurlijk heb ik er weer geen label achter gemaakt, maar dat komt wel als er een andere wordt opgehangen. De naam is Halloweenbollen.


Dus eigenlijk bedoeld als Halloween quilt, maar ook prima als herfstquilt. Het is niet te zien, maar in  de lichte vlakken zijn er pompoenen, katten, heksenmutsen enz. gequilt.
Door de oranje bollen heb ik een soort draaigeval gedaan.

Nu mijn volgende quiltuitdaging:


Deze quilt ben ik ongeveer 9 jaar geleden aan begonnen.
Woordraadel is de naam van deze quilt.
Hij was redelijk snel af, maar dat doorquilten.....dat ging niet vlot.
Moet nog ongeveer 1/4 doen. Denk ook niet dat die voor kerst af is, maar dat hinderdt niet, hij is toch te groot voor aan de muur. Dat is ook trouwens de reden dat die al zolang onafgemaakt ligt.

Nu gaan we maar snel de belgen uitlaten.
Ze liggen al in afwachting ..



Helemaal achteraan ligt Arista....

Groetjes Nanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten