Mijn lijst met blogs

maandag 5 december 2011

Vijf december en groot nieuws

Vijf december alweer.
Ben weer aardig achter.
Zwarte Piet, hier nog op een kleine luidspreker:
Aangekleed door een vriendin, ik ben niet zo handig. Hij is slechts 9 cm. groot,zal ook zo in zijn doosje verdwijnen. Mag hij weer een paar maanden uitrusten.

De Winner tentoonstelling....voor oningewijdde, dat is een hondenevenement.
Buiten honden kijken, kun je natuurlijk ook veel kopen, komt veel bekende/vrienden tegen.  Het is eigenlijk niet anders dan een quilt tentoonstelling......al moet ik wel zeggen een quiltbeurs oogt veel gezelliger, maar als ik moet kiezen.....ja, waarschijnlijk toch voor de honden.
Dit vond ik best een leuke kraam...alleen...ik zie daar niet Quilke in lopen... Ja, het is echt voor honden!!!!!

Verder heb ik meegedaan met een give away van Jane,
http://janesthreads.blogspot.com/2011/11/wie-heeft-de-all-around-town.html

Natuurlijk heb ik niet gewonnen, maar de echte winnares gunde mij dit patroon en stuurde het naar mij toe.
Daar ben ik echt heel erg blij mee.
Nu eerst lapjes verzamelen.......




Ook is manlief naar een kerstmarkt in Duitsland geweest. Oberhausen.
En heb ik weer een leuke aanvulling van zeven minikerststalletjes...
Er zitten een paar heel bijzondere bij.
Die laat ik later wel zien.

Het grotre  nieuws is wel dat mijn dochter een webshop heeft geopend.
http://www.lagateriedessens.nl/
Het lijkt wel speciaal voor quiltsters te zijn:
Neem er maar eens een kijkje!!!
Uiteraard is mijn eerste bestelling al onderweg.
Daarover vertel ik de volgende keer wat meer.

Zelf speel ik ook al heel lang met het idee van een webshop te openen, wie weet komt dat er nu ook eens van...........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten