Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 november 2010

Gevonden

Vandaag was ik op zoek naar een artikel, uiteraard over honden. Dat heb ik gevonden maar ook een stapel oude versjes, verhaaltjes enz. Niet alleen over honden.
Sommige door mijzelf geschreven, maar meer door anderen .
De gemiddelde leeftijd van de verhaaltjes zijn ca. 20-25 jaar oud.
Sommige kan ik herleiden waar ze vandaan komen, maar de meeste niet.
wekelijks  zal ik er hier één plaatsen.

Vandaag de eerste.

IS DE HOND WELKOM?

Een hotelhouder kreeg een brief van een man, die hem vroeg of hij z'n hond mee naar het hotel mocht meenemen.
De hotelhouder schreef terug:
"Geachte heer, ik ben al langer dan dertig jaar hoteleigenaar.
In al die tijd is het me nog nooit overkomen dat de hond een gat in het laken brandde, omdat hij in bed lag te roken.
Nog nooit heeft een hond handdoeken, asbakken en dergelijke als "aandenken" meegenomen. Ook heeft nog nooit een hond zijn schoenen gepoetst met de gordijnen, noch geprobeerd het kamermeisje te kussen of aanmerkingen op het eten gemaakt.
En nog nooit heeft een hond een vriendinnetje mee op de kamer genomen.
Ik heb dus geen enkel bezwaar tegen honden in mijn motel.
Ook uzelf, mijnheer, bent van harte welkom, mits uw hond voor u wil instaan......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten