Mijn lijst met blogs

vrijdag 9 april 2010

Opslagkamer wordt weer poppenhuishobbykamer.

De echte kou is nu wel uit de lucht, dus wordt mijn hobbyopslagkamer weer een poppenhuiskamer.
De Singel heeft heel wat maandjes stil gelegen.
Ben inmiddels bezig mijn hobby-apparaten te voorschijn te halen en aan te sluiten. Ook deuren, ramen en meubeltjes komen weer te voorschijn. Ik heb ook echt zin om er weer mee aan de slag te gaan.

Afgelopen paasweekend kreeg ik weer een paar quilts terug die tijdelijk uit logeren waren bij mijn dochter.
Had ze gemist. Ik vond ze qua kleur mijn toppers. Althans van de quilts die af zijn.

Deze quilt is van batiks op de machine gepatcht, doorgequild op de hand.



Deze heb ik jaregeleden nagetekent in EQ, ik meen vanuit het QuiltNieuws.
Deze is gewoon gepatcht en doorgequilt met de hand.
Ze zijn dus weer thuis.

Groejtes Nanda.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten